Leunis.blogg.se

Jul avslutning idag!

Kategori: Allmänt

Idag asså. Idag är det sista dagen på denna terminen 2014. Idag är det sista dagen innan det blir jullov. Idag går jag bara till elva.
Ja ni läste rätt idag är det julavslutning vilket betyder att det snart är jul. Alla taggade!? Jag är iallafall, den LÄTT bästa högtiden/lovet på året är julafton/jullovet! Ingenting slår det.
Det tråkiga är bara att det inte kommer att vara någon snö i år typ. Men det kommer i typ februari, fast då vet jag att man bara vill ha vår och sedan sommar..
 
Men idag på julavslutningen så kommer jag bara ha på mig en svart kjol och en tröja, jag visar bild på det sen. 
Och någon fläta av något slag tror jag typ två utbakade in i en toffs typ. 
När jag kommer hem sen så har jag inga planer direkt vad jag vet för att mamma och pappa ska bort sen på kvällen men kommer väll på något.
 
Men så ser min dag ut idag iallafall så enjoy och ha en trevlig avslutning nu och någon slutar samtidigt som mig.(förutsom dom som går i min skola då haha)
 
 
Här är en gammal selfie haha..
 
Kommentera inlägget här: