Leunis.blogg.se

Lättaste frukosten, in i ugnen bara

Kategori: Allmänt

Hej och god morgon nyårsafton. Eller säger man så? Det är la ikväll som det är nyårsafton? Aja ..
Jag tänkte tipsa om en lätt och god frukost + att den ser snygg ut också.
 
 
Denna gjorde jag igår för att jag ville testa om den var god, svår att göra osv.. Och det var en perfekt frukost och jättegod.
Allt du behöver är inte mycket haha..: En liten skål som kan stå i ugnen, ett rost bröd. Jag andvänder vörtbröd nu i juletider för att jag tycker att det är mycket godare. Och sedan sist men inte minst ett ägg.
 
Det du gör är att du tar skålen och lägger ner brödet så som det ser ut på bilden och sedan knäcker i ägget. Lägg in den i ugnen i typ 100' eller nåt. Det hade jag tror jag. Sedan så tar du ut den när äggvitan är vit också voila så har du frukosten klar.
 
Jag hade tänkt att jag kan göra fler sånna här typer av inlägg om det vore kul? Jag tycker iallafall själv att det är jätte kul att kolla på sånna här bilder.
( Jag hittade min inspiration till denna bilden på we<3it )
 
Kommentera inlägget här: