Leunis.blogg.se

Nu rockar vi 2015!

Kategori: Allmänt

Hejsanhoppsan!
Nu så känner jag alltså på riktigt att jag ska börja att blogga igen. Jag har tagit det väldigt lugnt nu detta lovet och firat jul med min släkt och familj. Bara haft det mysigt.

Men nu så har jag börjat att ta tag i saker och ska börja blogga igen, fota mycket mer än vad jag har gjort. Försöka få fram insperationen nu ordentligt (tänkte skriva rejält men vet inte hur det stavas haha.. Btw stavade säkert fel där haha) 

Jag hade tänkt att jag ska skriva ett "nyårs mål 2015" för har några iår som jag SKA hålla och köra på. Jag tror att 2015 kommer att bli helt OSLAGBART det kommer att bli det bästa året i mitt liv! Jag har några spännande saker som kommer att hända och sedan så kommer jag lätt att göra det till ett grymt år! Jag ska även hålla uppe bloggen och hoppas att fler och fler nya läsare kommer att komma.

Men jag ville bara berätta att nu är jag tillbaka och nu ska jag stanna och hoppas och tror att detta värkligen blir bra!

 

Tack och HEJ!

 


Denna bilden tog jag typ samma vecka som jag startade upp denna bloggen i september..

 

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-12-30 | 09:27:08

    Alla dessa nyårslöften.
    "Den här året kommer bli skit bra och blla blaa blaa" Man säger så VARJE nyår och åren är detsamma haha.

    Och din blogg kommer inte bli så mycket större än vad den redan är.

Kommentera inlägget här: