Leunis.blogg.se

Jag svarar..!

Kategori: Jag svarar..!

Nu så tänkte jag svara på kommentarer som jag har fått, och jag tycker att det är så himla kul när ni kommenterar. Jag blir så himla glad! 
 
 
Gud vilken fin bild! Du redigerar verkligen jättebra! Vilken redigerings program använder du?:D
 
Åå tack så mycket, när jag redigerar mina bilder på datorn så andvänder jag ipiccy . Jag tycker att det är ett jättebra redigerings program som jag andvänder näästan dagligen. Man kan göra massor av olika grejer där så som ändra hårfärg, massa olika effekter och massa massa mer..
Men jag har även en app på mobilen och ipaden som heter vsco cam. Jag andvänder den nästan aldrig för att jag bloggar aldrig ifrån mobilen så att då tycker inte jag att det är nödvändigt att redigera bilder haha. Men jag älskar appen och tycker att den är jätte bra!
 
Hej, snälla kan du inte lägga ut en bild på hur håret blev? Du är så himla fin. Kan du inte lägga ut mer outfits inlägg också och göra tipsar inlägg?
 
Ja det ska jag, jag har bilder på min mobil men har inte fotat med kameran på ett tag men ska göra det nu i veckan när jag inte har så mycket plugg och får tid. Men jag klippte bara topparna några centimeter så det är igentligen inget märkvärdigt tycker inte jag men det är klart att jag ska göra det! 
Men åå tack så mycket!! Jo jag ska försöka med det men jag tycker att det är lite svårt att hinna med nu när det blir mörkt vid fyra också har jag massa plugg att göra innnan (oftast) osv. Men jag ska försöka att göra det!!
När du skriver "tipsar inlägg" menar du att jag typ sätter ihop ett collage eller något då med typ en outfit som man kan ha på sig dÅ? För isåfalll så kan jag göra det ja!
 
Tack så mycket för era fina kommentarer jag uppskattar värkligen det! Och ska försöka att fixa det med mer bilder osv men är lite tufft ibland men ska försöka!!
 
 
 
Kommentera inlägget här: