Leunis.blogg.se

Just usual stuff...

Kategori: Allmänt

Ni behöver inte bli oroliga nej nej. Jag lever jag har bara suttit och gjort läxa sedan jag kom hem och har nu i nästan en timme suttit och skrivit inlägg tills i morgon dom är jätte viktiga så kolla in här då! 
Men jag känner mig nästintill dör nu efter allt plugg så ska sova nu också kommer det en ny dag i morgon. 
I morgon efter skolan så har jag också plugg (as usual) men jag kommer inte behöver sitta så länge med det så kommer att hinna med bloggen. 
Andledningen till varöfr jag inte har bloggat har både varit för vårat internet och för att jag har mått dåligt som jag har sagt innnan men det har också varit för att jag har inte haft tiden med läxor osv också vill jag igentligen inte gå och lägga mig såhrä sent för kommer att bli svin trött i morgon. Men jag ska gå och lägga mig tidigtáre i morgon för vill inte vara såhär trött på dagarna jag tycker inte att det är kul!
Men jag ska börja att planera upp mina dagar lite bättre än vad jag gör nu!
Ska planera när jag ska blogga och om vad och när jag ska plugga och när jag ska hinna med att springa också. Men allt detta får bli morgondagens problem för att nu somnar jag nästan framför skärmen.
Så med detta säger jag god natt. Puss puss.
 
 
Kommentera inlägget här: