Leunis.blogg.se

Behöver man sminka sig för att ta en bild?

Kategori: Allmänt

Dom kändare bloggarna, eller kändare ska jag väll inte säga utan dom kända bloggarna. När dom lägger upp selfies på sina bloggar och dom är osminkade går dom och sminkar sig då? 
Det vet inte jag eftersom jag inte är en av dom (Fast hur vet ni, jag kanske heter Nellie igentligen;) kändare bloggarna, men jag tror ändå att dm liksom inte direkt går ut och hämtar posten mitt i stan inp i morgonrock och en jätte trassling nyvacken bulle..
Jag andvänder inte mycket smink och tycker inte heller att det är snyggt att smnka sig för mycket! Det ska vara lagom mycket liksom. Sen så är ju lagom olika från person till person. 
Tillexempel så har man ju sett dom med såååååååååhäääääääääääääääääär mycket smink som man tänker men snälla ta bort det! Medans vissa som man aldrig har sett med smink kan vara super fin i lite maskara!
Men man ska ha på sig det som man känner sig trygg i inte hålla på och bry sig om vad alla andra tycker!
Så svar på min rubrik om man behöver sminka sig eller så bara för att ta en bild och skicka till någon eller lägga upp på instagram osv så tycker jag NEJ på det! 
(Vet att detta inlägget va både random och dåligt men men LÄS DET INTE DÅ!!!) 

Juste jag började på ett inlägg för sisådär 2 timmar sedan, men så behvöde jag gå ut med hundarna också behövde jag lite frisk luft så jag gick ut med dom. Men så stack en av dom så det tog as lång tid innan hon kom så jag fick skriva klart det inlägget en när jag kom tillbaka. Men så jag satte det på inställt till i morgon!
 
Tack och HEJ!
 
 
Kommentera inlägget här: