Leunis.blogg.se

Stor bloggare. miljonärer?

Kategori: Allmänt

Igentligen så är detta inte så jätte intressant för dom som inte bloggar (tror jag inte iallafall) Många stor bloggare får ju massa kommentarer där dom skriver "hur gör man för att få en stor/framgångsrik blogg". Och då har några stor bloggare svarat på det och skrivit/sagt att man ska vara sig själv och yada yada... Och sedan så skriver dom att man ska ha mycket fantasi och blogga om allt möjligt som man gör i vardagen osv..
Men det är ju inte så jäkla lätt att hitta på massor av saker att skriva om för dom som inte är några större bloggare som bara skriver om massa modell jobb och när dom fikar, shoppar osv..
Så för dom bloggarna som kanske går i skolan varjedag och sen hem för att göra läxor och sedan kanske bloggar då. VAD ska dom blogga om? Och dom större bloggarna typ Kissie blir ju liksom sponsrad i MÅÅNGA inlägg av dom som hon skriver..
 
Jag såg på instagram här om dagen då såg jag en bild som Kissie hade lagt ut där det stog. "Kan sluta jobba och leva på sina pengar" Också under den rubriken så stog det " så lyckas 25 unga stjärnor dra in sina miljoner.
På bilden va det en bild på Kissie, Molly sanden och en kille..
Då blir jag nästan lite chockad! Att man kan tjäna sååå mycket pengar bara på att blogga..!
Nu så vet jag att det tar upp mycket tid av vardagen och yada yada men det ända dom gör igentligen är att skriva ner sina fantasier.
Jag tror att Kissie har fått såå mycket pengar för att hon lägger ut reklam på sin blogg 24/7 och för att hon ser ut som hon gör med alla operationer. Men om man hade sett ifrån start med henne så tror jag inte att hon riktigt hade varit lika stor idag!
 
Men iallafall så tycker jag att om bloggare ska ge ordentliga tips så att statistisken faktiskt höjs (om statistiken nu spelar någon roll)  om man ska ge några tips alls. Jag kollade på ett youtube klipp som Kissie hade lagt ut för bara några dagar sedan och det hjälpte verkligen det var ett välförklarat inlägg!
 
 
 
Kommentera inlägget här: