Leunis.blogg.se

Kan man prata om 3:de världskriget? Oja!

Kategori: Allmänt

Hej hej, nu sitter jag här vid datorn igen. Jag va ute och fotade förut och han ta typ fem bilder också dog ju självklart min fjärkontroll.. Så det blev inget mer med det. 
Men han ta några få bilder iallfall. MEN när jag då skulle ladda överbilderna på datorn så hittade jag inte sladden in till datorn..!!
Så den outfiten kommer upp antagligen i helgen eller något, när jag har hittat den iallafall.
Sen så har jag käkat lite mellanmål och bytt om till träningskläder.
För att nu så blir det TRÄNA! Woop Woop.. hahaha... 
Efter träningen sen så MÅSTE jag städa mitt rum för det ser på riktigt helt kaos ut nu efter denna veckan haha (har börjat med att städa mitt rum en gång i veckan nu) och sen gå igenom engelskan en sista gång.
Jag hörde även något om en långpromenad med hundarna..
 
 
Kommentera inlägget här: