Leunis.blogg.se

GUUD vad trött jag blir på mig själv!

Kategori: Allmänt

Jag satte på datorn nu för att sätta mig och blogga, och jag dricker även te som jag hade gjort lite tidigare. Men så hade det blivit kallt så skulle jag värma det lite.. Och ja ni kan ju gissa resten.... JO... JAG BRÄNNDE MIN TUNGA!!!!! Så nu svider den och gör as ont även fast att jag tog vårat kylskåps vatten och tryckte ner tungan...
Så är jätte ledsen nu..:(
 
Men till idag då!
 
I morse så gjorde jag ett inlägg eller aa vid typ 10 tiden men såg nu att det aldrig blev publicerat? EEHH okej...?
Så får väll blogga mer nu! 
Jag ska plugga lite snart har lite att göra men inte speciellt mycket så det är skönt! 
Gud vad höstigt det har blivit nu, löven är värkligen orange/gula och det ligger massa löv på marken och allt är bara mys!
 
Ne  nu så ska jag fota, redigera fotorna (har hittat ett bra ställe nu där jag gör det!), för att sedan blogga och sist men inte minst göra läxor haha!
 
Sååååå.................
 
Tack och HEJ!
 
 
 
Kommentera inlägget här: