Leunis.blogg.se

Alla dessa nyårslöften. Kommer dom att hållas?

Kategori: Allmänt

Jag fick en kommentar i morse som jag hade tänkt att svara på nu...
Jag citerar;
 
"Alla dessa nyårslöften. "Det här året kommer bli skit bra och blla blaa blaa" Man säger så VARJE nyår och åren är detsamma haha. Och din blogg kommer inte bli så mycket större än vad den redan är"
 
Så löd kommentaren och jag kan tänka mig att du som skrev denna kommentaren inte känner mg vilket inte är så konstigt. Jag vet att jag inte är eller kommer att bli någon stor bloggare men jag kan alltid bli större än vad jag är. (jag  påstår inte nu att jag är någon stor bloggare haha så missförstå mig inte) Det jag menar är att man ska inte tävla med andra, tävla mot dig själv istället för att utvecklas och kunna slå dig själv.
Jag satsar inte heller på att få någon Kenza blogg det är nte det jag är ute efter. Det jag tycker är så roligt med att blogga det är att få skriva det är värkligen så, och även att fota massor. 
Men jag tycker att det är jätte kul att få sitta här och skriva till någon annan som läser och kan bli inspirerad av mig. 
Jag vill skriva till dom som kanske inte har ett topp självförtroende eller som är nöjda med hur dom ser ut eller som blir mobbad. 
Jag vill visa för dom att man lyckas i livet ändå, Den tiden på mellanstadiet är inte resten av livet.
 
Jag måste få säga det själv att jag är en människa som prioriterar viktiga saker eller sånt som jag vill göra välsigt bra. Sedan så har jag faktiskt aldrig haft något nyårslöfte innan men jag tror att dom som jag har nu inför 2015 kommer jag att hålla för att jag är även såpas envis.
Men jag kommer att göra ett inlägg med mina nyårslöften 2015 så att ni kan få läsa allihopa för att det är ganska många faktiskt haha.
Men jag har skrivit ner dom så att jag kan komma ihåg dom till nästa nyår.
 
Men till sist där då med att min blogg inte kommer att bli mycket större än vad den redan är så är det som sagt ingen tävling om vem som har störst blogg. Men om du inte fortsätter att läsa min blogg så kan du ju ta och kolla in här om ett år, nyår 2016. Och se om jag fortfarande bloggar och om jag jag fortfarande är lika liten som jag är nu.
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2015-01-01 | 23:51:45

    Gud vilken fin bild! Lägg gärna ut mer outfits bilder och mer bilder på dig:D

    Svar: Tack, okej det ska jag ordna!:D
    Jonna Johansson

Kommentera inlägget här: