Leunis.blogg.se

Croapt pic!

Kategori: Allmänt

Hejsan, nu så blev det väldigt sent med uppdateringen men det är för att ( nu så får ni veta hur hela min dag har varit också typ ) igår kväll så han jag inte göra några inlägg tills idag. Men i morse så fixade jag två inlägg som ni redan har läst förmodligen.
Jag hade tänkt att jag skulle skriva ett inlägg sedan när jag va i skolan men jag kom i en ganska så stor diskution med några andra i klassen (om årstider hahaha) så jag han inte med det..
Sedan efter att vi hade slutat skolan så gick jag med Linnea till läxhjälpen för tänkte att jag kunde göra klart lite läxor tills i morgon men det var inte riktigt min grej. Men medans jag väntade på min pappa som kom och hämtade mig halv sju så gick jag hem till Linnea. 
Sedan när jag äntligen kom hem efter den väääldigt långa skoldagen om man typ säger så, så satte jag mig och gjorde klart hem kunskapen.
Och nu så sitter jag här och ska fixa inlägg tills i morgon och lägga över dagend outfit bilder som jag han fota i morse i all världens hast!
 
Men vi hörs i morgon med bättre uppdatering!
 
Puss
 
Här har ni en av bilderna, fast den är beskärd så det är inte hela bilden.
 
 

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2014-11-17 | 16:07:48

    Varför bloggar du inte? Älskar din blogg!

  • Ida säger:
    2014-11-17 | 16:07:48

    Varför bloggar du inte? Älskar din blogg!

  • Anonym säger:
    2014-12-10 | 18:07:57

    Snälla blogga, du kan skriva om jul inspiration:D

Kommentera inlägget här: