Leunis.blogg.se

En sjukt rolig dag! JUL AFTON!!?!?!!!!

Kategori: Allmänt

Oj gud vad dålig jag är på att blogga nu! Men jag tror faktiskt inte att blogga är min grej, eller iallafall inte just nu för tillfället. Så jag kommer nog att ha typ "uppehåll" tills jag känner att hag kommer börja blogga igen på "riktigt". Det blir nog efter nyår till våren. Men jag ska försöka ändå att ta bilder som jag kan redigera och lägga upp sen när jag börja blogga igen. För det kommer jag. Men jag kommer bara inte ta bloggen i första hand någonsinn så det får bli som det blir just nu.

Men min dag idag har ju bara varit helt AMAISING typ att jag inte ens kan stava till det.
Fast det började i morse med att min mobil dog precis när jag skrev ett inlägg vilket jag sen glömde av att skriva klart...
Men sen så har jag varit med Tindra hela dagen. Vi har börjat att vara med varandra nu igen och det är bara såååså kul för att vi är värkligen såå lika. Jag känner igen mig jätte mycket med henne. Och jag känner mig så glad när jag är med henne. Så det är jätte kul tycker jag att vi har börjat att vara med varandra, så hpn frågade idag på bilden om jag ville va med henne.
Så jag hängde med henne hem och jag tror inte att jag har haft så kul på LÄÄNGE!!! Vi skratta och skratta!!! Hahahaha..!!!

Men nu så ligger jag i sängen igen och är svin trött så ska sova nu och ladda upp inför morgondagen.
Och det är bara 2! Dagar kvar innan det är jullov! Och om 7 dagar så är det JUL AFTON!!!!! OMG OMG OMG!!! I'm soo exited!!! 

Tack och HEJ



Kommentera inlägget här: