Leunis.blogg.se

Julstämning

Kategori: Allmänt

Hejsan allesammans.. Nu är jag tillbaka.
Jag är i skolan nu när jag skriver detta. Men jag har varit sugen nu ett tag på att börja att blogga igen för det va typ över 1,5 månad sedan. 
Jag tänkte att det skulle vara kul att börja nu innan jul igen. Så blir bloggen lite intressantare typ. Haha.

Igår så jul pysslade jag lite med mamma som vi typ har gjort som tradition nu varje år. Också slog jag in några julklappar. 
Idag efter skolan så ska jag och pappa äntligen plocka fram julpyntet och börja pulpynta! Så jag äntligen kan få lite julstämlning! För har verkligen ingen nu. Det är ingen snö och det är liksom jul nästa onsdag. Så vi ska ta in gran snart snart, nån dag denna veckan. Också ska vi pynta den då med såklart. Och idag ska vi julpynta i huset med tomtar osv..

Men vi hörs sen när jag kommer hem..

Julklapparna som jag slog in.. 





Kommentera inlägget här: