Leunis.blogg.se

3 av mina favorit låtar

Kategori: Allmänt

 
 
Taylor Swift med hennes nya låt Shake it of. Jag har lyssnat rätt så mycket på den nu. Jag tycker att den är en riktigt glad låt! Jag lyssnar alltid på spotify men nu så kan jag inte göra det för att hon har tagit bort nästan alla av hennes låtar därifrån av någon anledning så jag kan inte lyssna på henne där:(
  
 
 
Ariana Grande med hennes nya låt Break Free. Som många av er vet så var ju hon med i idol för typ två veckor sedan! Så coolt! Men jag har även lyssnat mycket på hennes nya låt Problem men jag orkar inte länka den. Det är ju bara att söka på den på youtube så kommer den upp!
 
 
 
Intim med 16 svenska hits på 6 minuter. Låten är nog sen i sommras tror jag men jag tycker att den är väldigt go att lyssna till också är den bra! Men jag tycker int att musik videon är särkillt rolig för att som går bara på den vägen i hela videon men lyssna bara!
 
 
Dessa låtarna vill jag tipsa om nu, jag lyssnar ju självklart på massor av fler låtar och jag har många fler favoriter men dom får jag tipsa om någon annan gång i ett annat inlägg.
Kommentera inlägget här: