Leunis.blogg.se

God morgon världen

Kategori: Allmänt

God morgon allisammans! Jag ligger i sängen nu med datorn i knät och har precis fixat lite mer blogginlägg till dagen och även morgondagen. Jag är inte trött idag vilket känns helt underbart haha!
Idag så efter skolan så ska jag göra läxor först och sen när pappa kommer hem så är jag förhoppningsvis klar och då ska vi åka till spåret i härskogen och springa. Jag tycker att det är väldigt skönt att springa sedan efteråt åså men det är ju både tråkigt och jobbigt! Haha aa gud jag orkar inte.. Men det ska vi göra och sedan blir det en go och varm dusch. 
Sedan hopp i säng för att då har jag förmodligen inga läxor kvar och då lär jag vara trött så kan jag få sova ut för än gångs skull!
 
Men det är så min dag ser ut idag , inget annat planerat (inte för att jag hade hunnit det ändå) idag. Men först skola!
 
puss!
 
 
En helt oredigerad bild där jag är väldigt glad!
 
 
Kommentera inlägget här: