Leunis.blogg.se

När har jag tid att blogga igentligen?

Kategori: Allmänt

Jag satt precis och kollade på min statistik här och under den tiden då jag inte bloggade vilket va nästan två veckor men då hade jag fortfarande massor som läste min blogg. Eller jag va inne för att kolla om jag hade skrivit något inlägg antagligen haha. 
Men ädå jag blir så glad när ni läser min blogg! För att jag tycker att det är så kul att blogga och skriva inlägget vaejedag.
Ibland så kan det ju självklart bli jobbigt eftersom jag har väldigt mycket läxor men det brukar lösa sig ändå på något sätt haha.. Jag brukar skriva 1/2 inlägg på morgonen och 1/2 på kvällen till nästa dag. Så uppdateringen brukar gå runt rättså bra nu tycker jag nu när jag liksom har börjat igen typ. 
Men en sak som jag är dålig på, det är att fota jag har haft samma bilder här nu i typ nästan över två veckor eller något.. Men jag lovar att snart så ska jag fota igen.
Min sjärrutlösare till kameran har inte funkat för att batteriet tog slut men jag har äntligen fått ett nytt så nu så kan jag ta mycket bättre och skarpare bilder. För att jag älskar trotts allt att fota! 
Och även att redigera bilderna. Jag tycker nästan att det är lika viktigt..
 
Puss
 
 
 
 
Detta är dom bilderna som man ser mest att jag har gjort en kontrast i bilden.
Kommentera inlägget här: