Leunis.blogg.se

Nu så ska jag bli flintis!

Kategori: Allmänt

Såååå, hej allisammmans!
Nu så är det söndag idag vilket bityder att detta är sista dagen på lovet och att det är skola i morgon.. Det hade asså värkligen inte suttit fel med en till lov dag men men..
Igår kom jag ju hem ifrån spat och som ni märkte så glömde jag helt av att blogga. Men jag har fotat en del så det kommer att komma bilder.
Jag va väldigt trött igår efter att ha åkt bil väldigt länge så jag somnade nästan direkt med vovisarna och vaknade vid typ 11-11.30.
Sedan så har jag och mamma varit och gått på nääs med hundarna och nu vid tre så ska jag och mamma åka och klippa oss hos vendelas (min brors flickvän) syster.
Men jag ska bara klippa topparna.
 
Sedan i eftermiddag så ska jag blogga, ev ta bilder, fixa inlägg tills imorgon, välja kläder tills i morgon, städa mitt rum. Ja typ så kommer min eftermiddag att se ut! Jo juste ja jag ska även redigera bilderna till från fredags!
 
Men jag slänger upp ett inlägg sen när jag kommer hem igen!
 
Tack och HEJ!
 
  
Jag såg nu att denna bilden va på fel håll men orkar faktiskt inte ändra den så det får vara så..

KOMMENTARER:

  • säger:
    2014-11-03 | 16:17:01

    Hej, snälla kan du inte lägga ut en bild på hur håret blev? Du är så himla fin.
    Kan du inte lägga ut mer outfits inlägg också och göra tipsar inlägg?

Kommentera inlägget här: