Leunis.blogg.se

Stanna tiden!

Kategori: Allmänt

Oj men hjälp vad tiden går fort alltså! Det känndes som att jag startade denna bloggen och skrev mitt första inlägg här för typ två veckor sedan men nu så har jag bloggat i en månad. Fast det är ju igentligen samma sak haha men ändå! Den första bilden som jag la ut här va tagen bara någon vecka innan jag la ut det inlägget.
Och det var ju liksom VARMT och soligt då. Jo visst så kan det vara det vissa dagar nu med och lite varmt men det börjar ju värkligen att bli kallare nu. Fast det är 2 november idag och jag går med vår/höst jacka som inte är så tjock. Men nu så vill jag bara att novenmer ska försvinna och att halva december ska försvinna så att det blir jullov. 
Alltså..... JULAFTON!!!!! Och sedan är det NYÅR och då blir det 2015!!! Asså whaaaat?? Vart har hela 2014 tagit vägen... Tiden går för fort ibland tycker jag och det kan faktist skrämma mig. När jag sitter och kollar på gamla bilder som är ifrån när man var typ 7år och man kommer ihåg det ögonblicket och vad vi gjorde osv. Också tänker man sedan på hur många ÅR sedan det var! Asså det är 7 ÅR sedan jag var sju och jag gick i ettan och det känns helt jäkla sjukt att tiden bara flyyyyger iväg. 
 
Så ta vara av den tiden som ni har och slösa inte bort den!
 
Om jag hade kunnat så hade jag spolat tillbaka tiden när jag var 6år. Men jag hade velat komma tillbaka men bara för ett år få vara Jonna 6 år igen! Jag hade gett min arm för det, på riktigt!
Men jag hade velat komma tillbaka sen efter det året för att jag har så mycket framför mig jag är ju faktist bara 14år så jag ska la igentligen inte ha tidsångest nu.. Men men..
Jag vill så gärna också kolla in i framtiden för att se hur jag lever då och vad jag har för jobb, inkomst. Hur världen ser ut ja. 
 
Men tänk bara tänk på att ta vara på den "korta" tiden ni har här på jorden och vad tiden går snabbt!
 
Jag har tyvärr inte någon bild på mig när jag var liten på denna datoen men jag kan visa det någon annan gång..
Sålänge så får ni gamla bilder men jag ska förmodligen fota i eftermiddag när jag kommer hem ifrån skolan.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: