Leunis.blogg.se

Balsam metoden? Hmm....

Kategori: Allmänt

Gud va mysigt. Sitter här nu med mamma och pappa och kollar på tv och äter massa popcorn! ÄLSKAR POPCORN!!!!
Jag har duschat och smort in mig nu så känner mig jätte fräsh! Jag har haft lite tankar på om jag ska börja med balsam meoden ett tag nu men vet inte.. Det är ju så mycket skonsammare för håret än med schampo!
Men det är ju det i början, det blir ju jätte fett och det tar ett tag innan håret `"vänjer sig" vid att bara andvända balsam. Sedan så behöver man ett "tvätt" balsam som man andvänder först och "tvättar" håret med.
Då har jag sett youtubers som har coops egna märke men det finns inte någon coop i närheten av där jag bor utan närmaste coop är i göteborg... 
Men får la ta mig dit och köpa några stycken så att jag har;)
Men ska isåfall ta slut så schampot och balsamet som jag har nu. Sedan om jag har ork typ så kommer jag nog att börja med det!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-10-31 | 12:27:34

    Gud vilken fin bild! Du redigerar verkligen jättebra! Vilken redigerings program använder du?:D

Kommentera inlägget här: