Leunis.blogg.se

Det jobbigaste på morgonen!

Kategori: Allmänt

Nu så är denna bloggen inne på dag två! Har ingen fantasi så kommer att lägga ner bloggen...
 
SKOJA!! 
 
Ska inte göra det.. 
 
Iallafall, sitter och sminkar mig medans jag skriver detta suuper tråkiga inlägget pla. brist på den fantasin som jag inte ens har! Ska även klä på mig snart. ÅÅ usch vad jag hatar att klä på mig på morgonen!!! Jag har altid morgon rock på mig och mina mys tofflor, så ska jag behöva ta av dom för att ta på mig tighta jeans och alla dom andra kläderna.
Ni kanske inte riktigt kan tro på detta som jag skriver nu att jag är en morgon människa haha, men det finns två lägen på morgon som man bara vill lägga sig och soova!
Det är när man ska gå upp och när man ska klä på sig kläder. Det är dom två jobbigaste grejerna att göra på morgonen (enligt mig, men alla borde tycka som mig så ni tycker också det) 
En sak som också är svin jobbigt på morgonen som tar iallafall 10-15 minuter av min morgon tid för mig, det är att välja kläder! Och nu så tänker ni - men det är ju bara att ta något typ vad som helst.. Men nej det är det inte! Även fast jag kan ha slapp kläder i bland i skolan så går jag inte med samma tröja 2-3 dagar i rad.
Jag hatar att ha samma tröja igen det veckan om jag redan har andvänt den den veckan.
 
Aja nu vet ni vad jag tycker iallafall vilket jag vet att ni tycket likadant!
 

Här får ni en gammal bild vilket ni kommer att få se mycket ni i början tills jag har hunnit tagit lite nya bilder.
 
Kommentera inlägget här: