Leunis.blogg.se

Gårdagens

Kategori: outfit


Här får ni gårdagens tråkiga outfit.. Fast allt jag har på mig är ju snyggt!
Har inte fotat dagens än men gör det i eftermiddag så att ni ska få se vad jag har på mig i skolan! För att alla vill se vad jag har på mig!
 Idag så har jag inte någon jätte rolig eller särskillt intressant på mig men jag vill stå framför en kamera på min altan och ta kort på mig själv och leka modell så okok?!
 
 
 
Linne - H&M // Tröja - Cubus // Jeans - Ginatricot // klocka - ULLARED/VISA // Armband - Lindex
 
Och nu så vet jag vad alla tänker.. 
Men hallå där jonna, du härmar Nellie Berntsson med texten under bilden på min arm med min klocka på armen.!
Men bara så att ni vet så kan faktiskt flera personer skriva så!
 
 

KOMMENTARER:

  • Livet som Emma' säger:
    2014-10-01 | 12:58:03
    Bloggadress: http://lifebyemma.webblogg.se

    Hej!
    Efter en lång tids uppehåll så har jag nu börjat blogga igen. Om du vill bli inspirerad av mode, inredning och resor så ska du kika in på min blogg. Jag hoppas att du vill följa med på min resa!

    Kramar

Kommentera inlägget här: