Leunis.blogg.se

Gud asså, Vilken läskig morgon typ..!

Kategori: Allmänt

I natt så drömde jag om den nya skräck filmen annabelle. (tror jag att den heter) 
Den går på bio nu, jag har sett trailern och den värkar sjukt läskig med den lilla dockan åså...
Och igårkväll så vågade jag inte släcka min sänglampa för att jag var as rädd att den typ va där och kollade på mig hahaha!! Så när jag vakna och jag hade ätit och skulle tbx till mitt rum så bara kastade jag mig i min säng och gömde mig under mitt täcke haha!
Asså detta låter nog rättså töntigt men det var värkligen sviin läskigt!!!:( började typ lipa hahaha..

Sen sprang jag till bussen livrädd typ. Men nu i skolan känns det lugnt asså gud!..!-_-

Jag kommer nog aldrig att kolla på skräckfilm! Jag har sett några på tv osså men dom va inte läskiga men denna värkar sjjuuukt creapy!

Så om ni vill se en läskig film så ska ni se den! 
Asså jag tycker inte att det gör så mycket att en film är läskig när man kollar på den men det är sedan efteråt som jag typ skiter på mig så kommer aldrig att se någon läskig skräck hahaha!!

Okej detta inlägget va la rätt så onödigt haha! Men nu så vet ni min morgon ich vad jag tycker om skräck film!;)

Asså fatta vad läskig!!!



Kommentera inlägget här: