Leunis.blogg.se

Haha oj!!!

Kategori: Allmänt

Detta inlägget skulle kommit upp typ i onsdags eller tisdags tror jag!
 
Nu har jag suttit här vid datorn i nästan en timme men jag har inte bloggat. Utan jag har fixat med bloggen, jag håller på att göra en design (typ, ni kommer att fatta sen när jag är klar) som kommer att ta ett litet tag med tanke på att jag har läxor att göra osv.. Men jag jobbar på det! Headern är redan klar men det är en del kvar att göra.
 
Jag hade precis tänkt att ta en liten paus och fota lite men när jag startar kameran så dör den... Man ba aha...?
Så får göra det sen när den har laddat klart! 
Men det hade nog ändå inte blivit så bra bilder för att det regnar och är grått och fult ute.. (Jag har inte köpt nån mer blixt till kameran utan har bara den som är fast och den suger!)
Men ska se om jag kanske kan försöka iallafall att ta några bilder sen och se hur det blir;)
 
 
Kommentera inlägget här: