Leunis.blogg.se

Nutella pannkakor!!!

Kategori: Allmänt

Igår efter att Kajsa hade gått hem så drog jag till Maja, vi såg drog till hemmakväll och köpte godis sen så såg vi på film hela kvällen... I morse vakna jag till pannkaksfrukost med NUTELLA!!!!!!! (Haha maja kom in med grytlock och väckte mig hahaha!!) Det va sviiiiiiiiiiiiin goottt hahaha!!
Sen hämta pappa mig så åkte vi hem efter lite ärenden typ.. 
Nu sitter jag och kollar på kläder på typ världens billigaste hemmsida! Men det kommer ta typ en månad innan det kommer så det suger..! Jaja..
 
Ska gå ut med feztarn nu och sen åker jag och mamma på hundkurs med henne. Kommer att komma mycket bättre uppdatering i veckan lovar..! (så lääs min blogg dåååe!!!!!) 
Jag och kajsa tog lite roliga bilder som jag ska gör inlägg till.. (dom va iallafall as roliga att fota haha) Men för att se dom så måste ni kolla in på min blogg ofta!
(kommer att bli kän på detta!XD)
 
Tack och HEJ!
 

Hahahaha ja ni ser ju aass kuul! hahahaha
 
 
Kommentera inlägget här: