Leunis.blogg.se

Outfiten för ikväll.. + kvällens planer.!

Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan folket!
Idag så ska jag göra en sak som jag inte har berättat. (Jag har inte tänkt på det heller för den delen haha)
Men min farfar fyllde år i söndags också ska vi fira han nu i helgen, eller idag faktiskt! Min släkt på pappas sida ska åka på spa idag så sover vi där tills i morgon. 
Så ikväll så ska vi först gå till ett typ spa och bada och ha det gött.. Sedan mot kvällen så ska vi gå till en resturang och äta middag. Ingen av oss i släkten har varit där innan så vi har ingen aning om hur det ser ut. Det ända som är lite tråkigt med det är att det är på hallowen..:( Men men jag hade ju ändå inte direkt gått runt och hallowenat haha.. (Det var några år sedan jag gjorde det nu..)
Men jag är väldigt kluven, jag vet inte om jag ska ha med mig datorn eller inte. Inte bara för att blogga men jag vill sitta och redigera lite bilder som jag tar där och även blogga då men kanske se på en film osv.. Jag ska ha med mig kameran då och ta bilder men jag vet inte med datornn asså.. Jaja jag får fundera på det ett tag till så får jag se hur jag gör. För att jag kommer inte att blogga annars för att jag bloggar ALDRIG ifrån mobilen! Och det lär jag ju inte göra nu heller..
 
Men jag ska fota outfiten för middagen för att ska inte direkt gå i mjukisar så tänkte att jajajajjaja pallar inte skriva haha LOL...
 
Men jag ska packa det lilla jag ska ha med mig nu och fixa iordning mig lite för det ser ut som om jag precis har vaknat haha.. Men vi åker klockan tre så får skynda mig nu!
 
Tack och HEJ!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: