Leunis.blogg.se

Svar på kommentar

Kategori: Allmänt

Jag tänkte svara på denna kommenatren som jag fick efter att jag hade skrivit inlägget Mått piss... NO INTERNET..

Varför är du tvungen att låtsas att allt är frid och fröjd? Jag brukar vara mer aktiv på bloggen då jag mår puss för då kan jag skriva av mig xD

Det är såhär att man har sina dåliga dagar ibalnd. Vissa mer än andra men alla hanterar det på olika sätt. När ag mår dåligt så vill jag bara vara själv och försöka tänka på allt det posetiva och tänkta framåt. Vad kommer jag att göra om 2 år eller om 10 år. Då är allt detta som händer nu bara vara historia. Men jag gillar och jag behöver vara ensam ibland för att bara få tänka och ha lugn och ro. 

Men andra pesoner kan vara HELT annorlunda som vill sitta och prata öppet och vara omgiven med massor av människor och bara sitta och prata ut. Eller sitta vid sin dator och bara få skriva ut på sin blogg om allt. Och kanske känner att en tyngd har lättat ifrån axeln. ALLA är vi olika!

Och att få vara själv och låta bloggen vila och vara själv det är så jag gör när jag mår dåligt. Och oavsett hur man hanterar det. Om det finns EN person som man pratar med så får dom andra runt om bara axeptera det för att ingen kan tvinga dig för hur du ska göra eller vem du ska prata med!

 

 

Kommentera inlägget här: