Leunis.blogg.se

Vad har jag för roliga saker på G?

Kategori: Allmänt

Gud vad tankarna snurrar i mitt huvud nu.. I morgon så får jag tillbaka två stycken prov och jag är sviiin taggad på det!! haha fail..!
Men sen efter skolan så hämtar mossan upp mig (kallar henne för det okok?!) efter skolan så åker jag på lite skojsigheter! (haha igentligen inte men låter så intressant om man skriver så!) 
 
ÅÅ men bajs! Hade precis tänkt att skriva en sak som jag tänkte va lite intressant men så kom jag på att jag redan hade skrivit det! Haha ( typical me!) ( vet inte heller om det stavas så men jag gör det så chilla lite nu!)
Men jag är värkligen AS glad över hur bra det har gått här änså länge statistiken bara stiger bara efter dag 2/3?!
Nu så tycker inte jag att statistiken är det viktigaste men det är ju inte kul att blogga om man inte har några läsare;)
Sen så tror jag att jag tappar mycket på att jag inte har en header och så tråkig design men det kommer, det kommer!
Jag ska även fota bilder både i morgon och i helgen så det kommer att komma nya bilder.
Men jag ska sätta mig med bloggen ordentligt med bilder, header osv i helgen för har inga läxor då!
Sen så får ni gärna kommentera om det är något särskilt n skulle vilja läsa så fixar jag det vettu.;)
 Ni kan följa mig på blogkeen också sök bara på leunis. Ni kan snart följa på bloglovin också!
 
Men nu så ska jag fixa morgondagens inlägg så vi synes.
 
Tack och HEJ!
 
Kommentera inlägget här: