Leunis.blogg.se

Anledningen till mitt blogg namn

Kategori: Allmänt

Hallå där! Sitter nu i köket med mamma mittemot mig som har eget spa haha.
Detta inlägget kommer att bli ett såntdär tråkigt första inlägget som ingen vill läsa! Meen skriver det ändå för att ni ska få veta lite om Leunis och varför jag har valt det namnet kan vara lite intressant.(Haha eller inte... Fast kanske? Fast troligen inte)
 
 
Mitt namn är Jonna Johansson. Det är sjukt svennigt så det är anledningen igentligen till varför jag heter Leunis. Jag har funderat och varit väldigt sugen på att börja blogga, men har inte kommit på något bra "utstickande" namn. Men så satt jag häromdan och googlade mitt namn så sökte jag på Jonna latin och då kom det upp typ Jonna Leunis eller något så jag ba: det var väldigt udda det kör vi på!
Så det är la anledningen till mitt blogg namn. (om någon skulle undra;)
 
Men jag heter då Jonna och jag är 00:a så jag blir snart 15!!! Och får MOPPE!! omg!! Men aa iallafaaall, jag älsksar att ta bilder och det gör jag med mig Canon 600D. Så mina outfit bilder och aa allt som jag jag kommer att ta bild på inprinsip kommer att vara tagna med min älskade Canon. 
Jag är en glad, sprallig, spontan, crazy girl! (ochnejjagkommerinteattskrivapåsvengelska!) 
 
Nu när ni har läst allt detta intressanta så kommer ni att vilja läsa min blogg varje dag och veta allt om mig så se till att göra det och läs min blogg nu då, för det kommer att komma upp MASSOR av skojsiga inlägg här haha..not.. ELLER..? Det får ni reda på om ni fortsätter att läsa här!
 
Här har ni en tjusig bild på nhớ (det betyder mig på vietnamesiska, viktigt viktigt)
Kommentera inlägget här: