Leunis.blogg.se

Beslutsångest

Kategori: Allmänt

Här har jag det mysigt i sängen med datorn och mobilen och all annan elektronik. (när jag skrev det kände jag mig rik! Som att jag har hur mycket dyrt gresj som helst!)
Jag har druckit två muggar ( säger man muggar eller glas ) med te så kommer nog inte att somna på ett tag! 
 
Jag har prov på torsdag så har suttit i typ två timmar och pluggat på det så är typ as glas att jag är klar med det haha. Har nästan inga läxor denna veckan heller AS GÖTT!! ( och jag vet att alla sitter och antecknar detta )
Så jag kommer att få massa tid till att fixa bilder osv. Ska äver ladda ner ett redigerings program äntligen...
 
Men jag har såån beslutsångest om vad jag ska ha på mig i morgon...! Behööööveer verkligen kläder nu asså! Detta är typ panik/kattastrof!? 
 
Men ska skriva lite inlägg tills i morgon nu så vi hörs.
 
 
 
Titta så mysigt jag har det! Erkänn nu ändå att det är mysigt! Det kan nog alla hålla med om!!
 
Kommentera inlägget här: